4 juni 2012

Auktion

Jippiee yejjj!!! Jag vann auktionen som jag har haft stenkoll på under de senaste dagarna -gud så roligt! Jag har fått upp ögonen för en ny auktionssajt som jag har registrerat mig på och gjorde mitt första fynd nu ikväll. Det var genom en slump som jag hittade till dom. Jag kan varmt tipsa om auktionsverket som ligger i Molkom och som bedriver auktion på nätet. Men givetvis kan man åka förbi dom i Molkom och spana in möblerna först.


Bild från auktionsverket i Molkom

Dessa två godingar fick jag till ett skandalpris (inget mig emot) det kommer bli ett av mina sommarensprojekt. Ni kanske tycker jag är hel knasig som tänker slipa och måla dom vita och sen byta tyg. Men jag tänker inte sälja dom vidare utan jag gör iordning dom till oss och därför tänker jag måla om dom. Vart vi ska ha dom är en annan fråga!! :)

Inga kommentarer: