15 juni 2012

lilla julafton

Igår åkte jag och Emilia in till stan och mötte upp pappa Ola efter jobbet. Vi styrde stegen mot mitt i city för Emilia behövde äta, men det slutade med att jag och Ola åt wokmat och Emilia lyckades få i sig några skedar av sin mat. Grrrr vi är inte vana vid att hon är svår med maten då hon alltid har gapat stort. Men jag kan tänka mig att det är hennes förkylning som gör henne så ointresserad av mat, fast det beror ju helt på vem som matar oxå har jag förstått..... eller vad säger du farmor??!!!  :)

Här är några morronbilder på en av 3 saker vi köpte till henne igår. En dockvagn!! Med på köpet fick vi 3 dockor, kläder, potta, cykelsits. Hon har gått runt med dockvagnen nu på morgonen men hon tycker inte om när jag lägger i en docka i vagnen, den rycker hon genast bort. Vagnen ska vara tom! -Vi börjar ana en liten vilja i vår lilla tjej :)









1 kommentar:

Anonym sa...

hmmm jag undrar vart den starka viljan kommer ifran....

kram
karin