18 mars 2012

Tidig morron

Idag vill jag tacka Marie som hade ordnat en så fin och mysig tjejkväll igår!! Alltid lika roligt att träffas vi 4, gänget från gymnasiet. Och Emilia för ännu en underbar hel natts sömn!! Eftersom det blev senare än vanligt som jag kom i säng igår kväll så betydde iaf 7h orubbad sömn väldigt mycket för mig! Men nu har jag en lite trött tjej här bredvid mig och därför sitter vi och tittar på drömmarnas trädgård -Emilias favvoprogram. Det är så skönt att hon kan varva ner och mysa när hon börjar bli trött och återfå lite energi, för det är inte dags för sovning än på många timmar....


Bilder från vårt besök hos mormor och morfar i onsdags.
Här är vi ute och rastar hunden, som jag lekte med när jag var liten.


1 kommentar:

Anonym sa...

Tusen tack själva!!
Modiga tjejer som vågade äta av min mat och efterrätt ;))
KRAMAR!!