28 mars 2012

Grattis grattis!

Igår mötte jag upp min goa familj för att fira världens finaste och mysigaste mormor som fyllde år!! Jag kom direkt från en 11 timmars arbetsdag och fick sätta mig vid köksbordet och äta en mumsig smörgåstårta. Hann snosa och gosa en del med Emilia oxå som jag inte hade sett sen kvällen innan då hon sov så gott när jag åkte till jobbet. Efter kalajset tog jag och Ola en promenad i stan och njöt av försommarvärmen -vilken kväll! Åhhh vad jag börjar leva igen när värmen och framförallt solen visar sig - såå härligt!!

Det var fortfarande väldigt ljust ute när vi kom hem på kvällen och jag hade så mycket energi så jag letade fram ett löpschema, "så klarar du springa 5km på 5 veckor" och bytte om. Bäst att smida medan järnet är varmt kände jag och tog med mig Ola ut och genomförde första dagen av 35. Så nu är jag igång och målet är -att springa Vårruset i majmånad med en bättre tid än sist. Så nu vet ni det och ju fler som känner till det desto svårare blir det att slingra sig undan....

1 kommentar:

Eva sa...

Lycka till! Du kommer att klara det, blev inspirerad och hade gärna hoppat på samma program men revbenen hindrar mig :((