10 mars 2012

Klädfynd

Idag har vi fyndat kläder till Emilisen! Och eftersom hon inte behöver några kläder i strl 86 som hon använder just nu så passade jag på att fynda i strl 92 istället :) Och när priserna låg på från 10kr/plagget upp till det hutlösa priset 30kr/plagget så kan man shoppa loss!!
Vart var vi idag då?? Jo de två öppna förskolorna här i Skåre hade anordnat en prylbytardag i församlingshemmet och vi var inte ensamma om jag säger så... Det var jättemycket folk och en hel del kläder till salu. Dock fanns det inte så mycket leksaker som jag hade hoppats på.


Tycker inte om jeans men när de är så här mjuka
så älskar jag dom och förhoppningsvis Emilia oxå!

Det är lite lustigt för jag gillar inte att se på Mumin på tvn. Men när det kommer till kläder så 
tycker jag det är så fint. Blev därför extra glad när jag fyndade dessa 3 tröjor/tunika.

En sommarsöt top från POP.

Summa summarum för alla dessa kläder samt ett par sommarsandaler från pax blev 140kr. Det kallar jag för fynd!!

Nu ska vi mysa framför melodifestivalen som säkert resten av svenska folket kommer göra. Till sällskap har vi en skål med lösgodis -det är inte vanligt hemma hos oss! Ha en trevlig lördag allesammans!

Inga kommentarer: