10 februari 2012

Stor dag imorgon



Paketen är inslagna, ballongerna är inhandlade, serpentiner och vimplar finns det. Bullar, kakor har Emilias mormor bakat åt oss och tårtan hämtar jag imorgon. Tror att jag har läget under kontroll och att allt är checkat och klart inför morgondagens stora dag!! Det är då vår lilla tös blir hela 1 år!!!

Efter en flängig eftermiddag med ingen middag så ska jag sjunka ner i soffan framför tvn med en campari och dela en pizza med Ola. Efter en veckas sjukdomar här på Ängen så hoppas jag att våra stämband är fit for fight för morgondagens "ja må hon leva". Då ska vi tassa in till våran lilla Ängel och sjunga för henne och ge henne paketen. Få se om hon är mer intresserad av paketen då än vad hon var i julas.

Blir tårögd när jag tänker på vad som hände för snart exakt ett år sedan. Nu ska jag mysa med min älskade sambo och bara må gott!

Inga kommentarer: