9 februari 2012

Oj oj denna syn möttes jag av en morgon... hmmm jag tror nog att min fina bambu eller ja den som var så fin har gjort sitt. Eller vad tycker ni??! Det så typiska är att jag har sett att den har mått dåligt i ett år och bara tappat bladen så jag har tänkt köpa 2 nya och byta ut med. Men som vanligt när det gäller mig så har jag bara tänkt den kloka tanken och alltså inte köpt några nya bambublommor. Så nu står ett av de två fönstrena vid entrén tomt. Så himla Lindatypiskt  :(


Min nya kudde som jag köpte på Lagerhouse förra veckan. Den är virkad på framsidan. ohhh tänk om jag oxå kunde virka och/eller sticka men för tillfället har jag varken tålamodet eller tiden att lära mig den fina konsten. Så jag är otroligt tacksam över mina fina släktingar som stickar och virkar så mycket fint till Emilia! Alltid kul att få något som någon har tillverkat och lagt ner tid på.




Inga kommentarer: