16 februari 2012

Buzzador

Jag har fått möjligheten att buzza (prova på och dela ut) Nestlés fullkorns vällling. Det är tack vare att jag är en buzzador som jag ibland blir utvald att få prova på kända och okända produkter/tjänster. Sen i somras har jag provat på allt från dagcreme, knorr kycklingkrydda, dove balsam för att nämna några. Det är jätteroligt och innebär inte så mycket från min sida. Mitt enda åtagande är att skicka in en blixtrapport när jag har buzzat samt en slutrapport när kampanjen är slut.

Lust att oxå bli en Buzzador?? Tveka inte följ den här länken så det framgår att det är jag  som har bjudit in dig (mitt användarnamn som buzzador är lindis_81):

https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-regstep1&lang=SE&refstr=lindis_81

Om du vill veta mer innan du bestämmer dig kan du följa den här länken:
http://www.buzzador.com?refstr=lindis_81&lang=SE



Den här gången är det alltså välling och det passar ju väldigt bra med tanke på att Emilia dricker välling varje kväll innan det är dags att sova och ibland på nätterna oxå när hon har svårt att somna om. Jag har alltid köpt Sempers välling så det ska bli spännande å se vad Emilia tycker om denna sorten.

Inga kommentarer: