3 mars 2013

wrapp

Vill tipsa om en bra app som sparar pengar åt en samt piffar till med smådetaljer hemma hos en! Genom att gå med i wrapp så kan man gratis ge presentkort till ens kompisar som oxå har wrapp. Presentkort på bl.a. Lindex, Hemtex, EM möbler, Clas Ohlson, Indiska, Adlibris....

Idag har jag använt mig av några wrapp presentkort och kom hem med detta fina set i kraftigt denim tyg. Endast 53kr efter utnyttjad wrapp :))




Sen gick jag vidare till Indiska och fyndade ett gult blockljus för 0 kr efter utnyttjad wrapp.
Min shoppingrunda slutade på Hemtex där jag köpte 4 runda bordstabletter som jag ska använda som dukar för endast 49kr.

Ja om ni inte redan har appen wrapp så kan jag starkt rekommendera er att ladda ner den till mobilen och sen är det bara att shoppa loss!!

Inga kommentarer: