27 mars 2013

Buzzador

Detta paket låg och väntade på mig i brevlådan idag! Alltid lika roligt att öppna paket när det står Buzzador som avsändare.


Den här gången har jag valts ut för att testa och buzza tandkrämen, Oral-B Pro-Expert.
Efter 15 års forskning så kan äntligen Oral-B presentera en tandkräm som
Skyddar mot karies
Skyddar tandköttet
Motverkar plack
Skyddar mot ilningar
Skyddar mot tandsten
Skyddar mot missfärgningar
Skyddar mot dålig andedräkt
Emaljskydd

Hur ser då denna helt enastående tandkräm ut?!!
Jo så här:


Ska bli spännande att testa denna tandkräm ikväll tydligen så ska jag uppleva: att den är kornigare, min mun ska kännas lite torr samt att den ska löddra mindre än andra tandkrämer.

Så upp till bevis! :)

2 kommentarer:

Eva sa...

Hi,hi du får alltid så roliga erbjudanden -spännande m ny tandkräm, jag fick erbjudande om självgående dammsugare, inget man hoppar på sådär.
Ses på lördag! Kram

Karlstadtös sa...

Ja det är lite roligt o få paket hemskickat o testa nya produkter! Dammsugaren fick ja oxå erbjudande om men jag läste lite recensioner om att den inte var så bra hos folk med pälsdjur.. Så det funkar ju inte..:)