11 maj 2012

Spännande shopping


Syns det vad spännande hon tycker detta var?!! Emilia fick sitta i en bilkundvagn när vi var och handlade tidigare idag. Det var första gången men absolut inte den sista, både mamman och tjejen tyckte det var ett bra sätt att handla på!!

Idag har jag arbetat min första fredag på jätte, jättelänge. Det var ett möte som jag var tvungen att vara med på och sen täckte jag upp på min avdelning i några timmar. Emilia hade en stund tillsammans med farmor och farfar och hon sken som solen när jag hämtade henne. Men nu har vi allesammans tagit helg och det firas med dip och grönsaker framför en film och ikväll är oddsen stora att Ola somnar i soffan, det är en tröttOla här hemma. I ugnen står en blåbärspaj och sprider god lukt här hemma men den får vi inte smaka på förrän imorgon då vi får amerikabesök!! Tyvärr är det inte min kära syster och favvomostra som kommer utan det är Olas kusin som har vägarna förbi -trevligt!!

Ha en trevlig helg!!

1 kommentar:

Linda sa...

Önskar vi hade kunnat varit med hela högen. Det får bli en annan gång. Kram till er från Linda, Julia och Maja.