5 maj 2012

goa vänners lag

Nyss hemkomna från goa vänner! På grund av sjukdomar så var det riktigt längesen vi sågs och deras son hade vuxit och blivit en storliten grabb. Han och Emilia lekte väldigt bra men det märks att de börjar komma in i "det är mitt" åldern. Allt som han hade och lekte med skulle ju Emilia oxå leka med och det blev dragkamp och tandagnissel. Känner igen det såväl från jobbet, där min ibland viktigaste roll är medlare mellan barnen. *puh* riktigt tålamodsprövande!!

Inga bilder togs så jag bjuder istället på vårt enormt vackra sviskonträd. Det är i full blom och varje gång vi går ut så kommer den ljuvliga lukten emot oss. Många humlor surrar från blommorna och det är lovande inför sommarens goda sviskon :)



Imöra åker jag och svärmor på bakluckeloppis i Träfotere i Hynboholm. Har ni inget för er så varför inte ta en utflykt dit och fynda lite?!! :) Min bil är fullproppad med saker vi inte behöver längre och jag vill inte åka hem med en lika fullproppad bil. Så kom och köp billigt det är mellan 11-15.


Inga kommentarer: