12 april 2013

Vilken vecka

Oj oj vilken vecka vi har haft.. Så lättad över att det är fredag o att hela familjen är samlad igen o att vi mår bra.

I måndags hade jag planerat en mysig födelsedag, då jag fyllde år men istället så åkte Ola på en kraftig magsjuka söndags kväll. Så Emilia fick vara i Stodene under dagen när jag jobbade o sen på kvällen åkte även jag dit för att sova. Allt för att minimera risken att drabbas - jag hatar att spy o må illa och ville inte att vår tös heller skulle drabbas..

Det var en magsjuka som aldrig ville släppa taget. Och tack vare goa o hjälpsamma farföräldrar så har Emilia kunnat undvika att träffa sin pappa under hela veckan!!

Nu peppar peppar är Ola frisk igen o vi har kunnat lekt o myst!

Vackra kort på Emilia o gammel farmor från i söndags.





Ha en trevlig helg o njut av varandra!

Inga kommentarer: