25 april 2013

Sköna vår!

Ikväll ska jag uppleva något som jag aldrig ens har varit i närheten av innan jag började på mitt nya jobb.. Vi är ett gäng från jobbet som ska åka in till Karlstad för att träffa ett medium!

Jag vet inte vad jag ska förvänta mig då jag är och har alltid varit väldigt skeptisk till allt inom det okända.. Så därför vill jag få något ikväll som talar om för mig att man visst kan få kontakt med de döda.. Spännande spännande ska det bli!!

Nu ska jag ringa mamma o prata om hur alla våra släktingar dog så jag har det färskt.. :)


Inviger mina nya rosa jeggings o converse skor som jag fick på min första mors dag av Ola o Emilia! Känner mig väldigt somrig :) och alla har kommenterat vilka fina, fräcka byxor jag har idag så med dom på kunde jag inte smyga :))

3 kommentarer:

Anonym sa...

Gar inte att tappa bort dig i den fargen!!!

Kram
Karin

Terese sa...

Snygga byxor! vart e dom köpta?
Berätta gärna om hur det var hos mediet, min mamma är ju oxå det ;-)

Karlstadtös sa...

byxorna är köpta på Vila förra veckan så de borde finnas kvar. En riktig färgklick men varning för att de färgar av sig innan första tvätt... :)