23 april 2013

Home alone

Ikväll är jag ensam hemma och det är alldeles knäpptyst i huset. Ola åkte till Stockholm imorse o kommer hem imorgon samt jag körde en överlycklig Emilia ikväll till sina farföräldrar med övernattningsväskan. Oj oj det verkligen lös ur hennes ögon när vi kom hem till farfar och då blir det väldigt lätt för mig att säga hej då när jag ser hur bra hon mår.

Sen åkte jag till affären och nödhandlade lite. Bl.a blev det middagen åt mig o det blev verkligen ett dyk till min barndom :) gorbys piroger - det fanns alltid i frysen hemma och köptes i storpack kommer jag ihåg.



Men njae de var inte så goda som jag mindes att dom skulle vara...



Vår prinsessa!! Första gången jag lyckades göra flätor på henne och vips så förvandlades hon till en stor tjej, Älskade Du så vacker du är!!

Inga kommentarer: