10 augusti 2012

Dagen före cykelvasan

Idag var min order att på snabbast och lagligaste :) sätt ta sig hem från jobbet. Ola stod resklar här hemma, så vi möttes typ bara i dörren och jag fick information hur dagen med Emilia hade varit. Nu är han installerad uppe i Sälen tillsammans med sin far och imöra går loppet för dom -cykelvasan!! Spännande, spännande hoppas de klarar sig från allt som heter punkor bara... 

Jag och Emilisen fick en dag på tu man hand och efter lite mat i magen så tog vi en promenad till ridskolan. Efter att vi hade gett hästarna gräs (Emilia håller i gräset men jag har min hand ovanför hennes när vi ger hästarna. Hon tycker det är jättespännande och efter varje gång så skrattar hon sådär hjärtligt gott!) hittade vi 2 stora vattenpölar, som tur va så hade jag packat ner gummistövlarna i vagnen så det fick bli ett snabbt byte till dom! Sen var det fritt fram, behöver jag nämna att kläderna ligger nu i tvättkorgen :) 


Väl hemkomna från ridskolan så fick jag se andra halvleken i handbollen!! Även Emilia var intresserad och satt i mitt knä och följde Sveriges väg till vinsten -så kul!!




Inga kommentarer: