30 augusti 2012

Buzzador



Jag har blivit uttagen igen till en ny kampanj genom Buzzador. Den här gången fick jag ett stort paket innehållandes en mängd olika schampo sorter från Pantene pro-v!! Så om du har normalt/tjockt hår eller fint hår och vill hjälpa mig testa schampo så gör en kommentar här i inlägget för jag har ett gäng flaskor att dela med mig!!
Som tack för hjälpen så får även jag ett kit och det innehöll:
1 schampo
1 balsam
1 inpackning
1 värmeskyddande spray
Så här ska testas och sen utvärderas!





4 kommentarer:

Kattis sa...

jag hjälper dig gärna! ;)

Kattis sa...

jag hjälper dig gärna! ;)

Karlstadtös sa...

Kul!! :) jag tar med en flaska till Lärkängen på måndag. Jobbar endast mån, tis denna vecka för sen blir det semester igen! :) så dyk gärna upp. Kram

Kattis sa...

Skicka den med Karolina :) Trevlig resa till Barcelona!!!!