26 juni 2013

Summerfeelings

Känns som vi har smygstartat semestern med denna vecka! För i måndags grillade vi på kvällen. o drack 1 å 2 å 3 glas vin. Satt ute tills dt var dags å kojsa o bara pratade med Ola -hur mysigt som helst! Desto tuffare var det på tisdag att komma upp..

Igår tisdag frågade jag Emilia om hon ville åka till pappa på pappas jobb. Som svar fick jag bägge armarna upp i luften o ett JAAAA. Efter ett besök på kontoret så handlade vi med oss kvällsmat o gick till sandgrundsudden och intog maten på filten. Sen lekte vi i sanden och plaskade i vattnet -premiär för oss allihopa! Så härligt att njuta av solen o värmen på kvällen.

Idag efter jobbet åkte hela familjen in till Ikea o åt mat. Sen vart det veckohandling på maxi. Perfekt en grå o regnig dag.

Jag gör sista rycket nu för nästa vecka är det semester i min kalender, i hela 6 lr 7 veckor -helt otroligt!!



Lekparkshäng. Jag o Emilia ligger i kompisgungan.


Kärlek!


Första besöket på Petruskiosken resulterade i en blåbärskula glass för Emilisen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Harligt!!

Ser fram emot att ser er alla om nagra veckor!!! Det ska bli saaaaa kul!!!

Moster Karin

Karlstadtös sa...

Det ska bli så himlans roligt!!! Kommer ihåg när jag skrev att det bara var 6 månader kvar tills du kommer o nu är det inte ens en månad kvar, utan mindre!