12 juni 2013

Bilmekaniker

Igår messade jag Ola att han var tvungen å titta på min bil när han kom hem..! I varje gupp så klonkade det under bilen oavsett hur sakta jag körde. Aj aj kändes inte alls bra..

Gav honom nycklarna å så åkte Ola iväg på en provtur. När han kom tillbaka började han riva ut allt i bagaget. Ni som känner mig vet att jag har halva förrådet i bagaget, så det fanns lite smått o gott. :)

Sen gav han mig nycklarna o bad mig köra för å se om jag hörde ngt... Men det gjorde jag inte. Körde fortare än vad jag brukar i guppen men det hördes inga mystiska ljud..

Boven i dramat var ett par kökslampor som har klonkade mot varandra.. :) vi har ingen användning av dom men jag tycker de e sååå fina så jag har inte velat slänga dom. Räddade dom från tippen för några veckor sen o la dom i bagaget -där tittar nämligen inte Ola... Thi hi

Tur att jag inte får en dyr verkstadsräkning hemskickad nu efter mitt bilproblem :)


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: