4 juni 2013

Kliande hals

Ikväll går jag på halvfart o önskade det fanns något mer än äntligen hemma att se på tvn. Jag har landat i soffan under en filt o tänker inte göra ngt mer ikväll. Känner att en förkylning är på väg och tar över i min kropp och det har jag varken tid eller lust med..

Däremot har min sambo startat ett intressant bygge! Igår kväll stod han i boden o kapade till bräder till vår nya bänk till altanen. Och när jag nu tittar ut ser jag att han nästan är klar - finns det något mer attraktivt än en kille i snickarbyxor som bygger?!!

Själv invigde jag min julklapp från Ola igår kväll. Stod på altanen i solnedgången o slipade bort lacken på en stokke barnstol. Och vad smidigt o fort det går med bra och rejäla saker!! Så nöjd över min gröna, stora slipmaskin!







Inga kommentarer: