11 november 2012

Loppisfynd

Det är alltid lika roligt att gå på barnloppisar. Kika, plocka, vända/vrida på billiga fina barnkläder. Idag var det en barnloppis i Forshaga folkets hus och jag var där strax innan öppning. För är det något jag har lärt mig så är det att vara på plats innan utsatt tid, annars försvinner guldkornen till någon annan lycklig lottad. Det var inte så många bord, kanske 10 st men jag lyckades hitta några rejäla fynd till Emilisen!!

Vad sägs om detta för ynka 40kr
De röda byxorna är strl 116 och dom köpte jag för säljaren hade 
ingen femma i växel. Perfekta i växalådan :)

Detta oxå för 40kr. 
En Me And I klänning för 20kr och puma setet för 20kr
Det kallar jag för riktiga fyndpriser!!

Alla  byxorna är i hennes storlek som hon använder nu, 92 så de 
får jag använda flitigt innan de blir för korta men jag kunde inte låta bli
att köpa dom ändå....

Det är något som jag har märkt att fina kläder i större storlekar är svårare att få tag på. Det finns en hel uppsjö i storlekarna 62,68,74 men det blir ju för smått..

Inga kommentarer: