28 september 2012

Stor dag idag

Oj oj vilket strålande humör vår tjej vaknade med imorse, hon måste oxå känna av att det är fredag och snart helg!!
Det är vissa saker som jag inte får göra när vi kommer till förskolan men imorse fick jag tillåtelsen till allt som jag vill. Som att lägga nappen på hyllan, dockan på hyllan, ta på mockasinerna och jag fick t o m det där lilla extra, ett leende och vinkar när jag gick därifrån!! Då måste det bli en bra dag idag!


Idag är det en stor dag för Emilia -hon ska nämligen ta sitt första "dagiskort". Så igår kväll var hela familjen involverade i dagens klädval och kläder lades fram. Men när jag ser denna kombo så ser hon allt bra rolig ut, allt sticker ut och inget matchar med gummistövlar, fleecejacka och lila mössa.. :)
Ska bli så spännande och se resultatet och jag håller mina tummar och tår att hon går med på att sitta själv och ta enskilt kort oxå!!! För denna tjejen har en stark vilja.

Inga kommentarer: