15 september 2012

2 big things

Två stora saker har inträffat idag....

Jag har sålt min bil.... nu återstår nästa sak, hur kommer jag till jobbet på måndag??!!!!

Jag har köpt årets första julklapp och det var till Emilisen!! 
Det är ett kanonfint kök med alla köksredskap som man behöver för att leka riktiga kökslekar. Vill ju såklart ge det till henne direkt men det blir att bära in det i förrådet och överraska henne om sisådär 3 månader!!

Säljarens bild på köket.
Det är en vanlig hederlig micki spis, bredvid den är diskbänken med en diskho, draperi och bakom draperiet hyllplan för förvaring. Kakel som sitter fast på en rödmålad skiva, tavellist med spots under. Brödrost, micro, elvisp, den röda servisen på bilden samt en hel hög med mat och plastbestick, plasttallrikar och glas. 
Så nu hade Ola tur att jag hittade ett till salu annars hade han haft ett höstprojekt :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ola blev nog mer an glad tanker jag!!!

Kommer ihag varat kok vi hade nar vi var sma, tanker Emilia kommer att ha lika roligt!!

Skont att hora att du fick bilen sald!

Kjam pa dig!
Karin

Saabrobz sa...

Hoppas allt är bra! jag blev jag nyfiken på vad det är för bil kommer att ersätta din gamla?