3 februari 2014

Utslängda

Då magsjukan härjar här hemma så söker man aktiviteter utanför hemmets väggar. Den här gången är det Olas tur att knäböja framför toastolen. Så idag var jag o Emilia ute o byggde en stor o fin snögubbe samt hoppade i snöhögar. Nu när det har blivit plusgrader ute så känner jag att det går att göra mer i snön. Men för den delen vill jag inte att snön ska töa bort...

Igår var vi med några kompisar o åkte bob! Jag åkte tefat o var barn på nytt!


Så vacker bild på mina 2 <3 !


Sen åkte vi till bibblan. Jag vet inte om man får ha med något ätbart dit och isåfall trotsade vi det förbudet idag.. Vi satt o läste böcker, lekte med lilla Anna dockan i 2 timmar. Då kände jag att John Blund andades i nacken på mig.


Lyckan är stor!

Nu är Emilia i Stodene o jag hoppas verkligen att hon inte blir sjuk igen. Vi har inte fått någon bra start på 2014. Emilia som alltid är frisk har hunnit haft, feber, magsjuka, långdragen förkylning. Så nu tycker jag faktiskt att vår familj kan få hoppa över vabbruari!!

Inga kommentarer: