21 februari 2014

Gympa

När jag hämtade Emilia på förskolan idag frågade jag henne om hon ville gå på gympa. Och det gick inte att ta miste om att hon ville det! :) hon svarade ja på en gång o såg jätteglad ut..

Det är gympa varje fredag i gymnastiksalen på skived skolan. Jag tänkte att vi åker dit så får vi kika vad de andra barnen gör, då vi aldrig har varit på gympa tidigare med henne. Men oj vad roligt Emilia hade!! Hon sprang in och först till bollarna. Sen fortsatte hon med ringarna, lianerna, klättra i ribbstolen, gå balansgång, springa runt runt i salen. Detta gillade hon till max!!






Gymnastiksalen, vi ses nästa fredag igen!!

3 kommentarer:

Saabrobz sa...

Va kul! påminner mig om gymnastiksalen i Gravaskolan...

Karlstadtös sa...

Det var samma känsla jag fick, gravas gympasal!

Karlstadtös sa...

Det var samma känsla jag fick, gravas gympasal!