9 januari 2014

Tji fick jag!

Igår på lunchen skulle jag hinna med två saker.
1. Köpa tulpaner till svärmor som fyllde år
2. Hämta ut ett paket

Tulpaner hittade jag lätt i blomsteraffären o sen var det bara paketet kvar. Men tji det var inte lika lätt.

Det var Emilia som hade fått ett REK paket o jag tänkte hämta ut det. Men det gick inte eftersom vi inte har något pass till Emilia (ska skaffa ett nästa vecka)
För att kunna hämta ut hennes julklapp från moster Karin måste Ola vara med (ifall vi genomgår en vårdnadstvist) samt jag och så ska vi ta med Emilias personbevis. Helt plötsligt blev det så stort bara för att kunna hämta ut ett paket på posten!

Så nästa gång syrran, skriv mitt namn som mottagare -underlättar :))



Samurai myser :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Dags att skaffa pass till Emilisen!!

Det blir ditt namn nasta gang!

Kramisar
Karin