24 november 2014

Vabb

Vilken lååånghelg det har varit. I torsdags trodde jag inte att vi skulle orka fixa detta och därmed önskade jag att det vore måndag.

I onsdags kände jag illamående hela dagen. Arbetade klart och åkte hem och la mig under täcket med ont i kroppen, illamående och där blev liggandes hela kvällen. När Emilia sov kom Ola och gjorde mig sällskap, tyvärr med samma symptom....

Under natten tömde sig Ola på alla läckerheter han ätit. Och det var nu jag började undra hur detta skulle gå. Både jag och Ola magsjuka, vem skulle ta hand om Emilia?? Som tur var så bröt det aldrig ut på mig utan jag hade kraftigt illamående i 2 dygn. Så jag kunde rodda här hemma, ta hand om Emilia med den kraft jag hade och servera Ola blåbärssoppa och pippikex.

Imorrn är vi alla 3 tillbaka i vardagslunken igen -äntligen friska!! Vi fixade detta, vi är bäst Ola!! ;)




Efter nästan 2 veckors vabbande (magsjuka, feber) så har jag med glädje gläntat på julkartongerna. Här står en liten söt gran och välkomnar oss i hallen!

Inga kommentarer: