14 november 2014

Brills

Äntligen har jag tagit mig tid att prova ut nya glasögon. Jag tycker inte om att sr mig själv i glasögon så därför har jag linser jämt. Men mina ögon behöver vila o framförallt när jag är sjuk, då är det inte så roligt, bra att trycka in linserna.. Så igår stämde jag o Ola träff utanför specsavers. Fick underbar hjälp av en tjej och efter 45 min var allt klart!!! Det e ju så svårt efter ett tag tycker jag alla e fina..... Blev 2 par som jag kommer beställa. Nu måste jag bara våga använda dom utanför hemmets väggar men det blir nästa prövning.

Detta firades med en gudomlig pizza på lilla Sicilien. Tycker om den restaurangen, så mysig!

Min fina novemberkaktus i blom. Hur kan de veta att det är novembermånad och därför ska den blomma o gör det oxå?!






Inga kommentarer: