10 mars 2014

Yougov

Har ni hört talas om yougov??

Ni som känner mig vet att jag älskar vara med i olika paneler, samla koder, svara på undersökningar -ja allt som leder till intjänade poäng o gratissaker..

Kommer ihåg när jag o syrran var små. Då fick vi mamma o pappa att köpa kelloggs special K i mängder bara för att vi skulle få streckkoderna. Har för mig att vi fick någon träningsvideo sen so vi aldrig tittade på. Men det är vägen dit, själva insamlandet som är kul.

Jag är med i yougov som är helt kostnadsfritt. Det jag gör är att jag svarar på olika undersökningar som kommer på mailen och som tack får jag poäng. Poäng som jag sen kan byta in mot fina varor från välkända märken!

Låter det intressant?!! Kika in på dras hemsida yougov.se eller klicka på länken nedan så syns det att ni är vän med mig och jag får 200p per ny medlem.

https://yougov.se/refer/4BbPhQ2tGAMw19wdnJFtog/


Inga kommentarer: