17 mars 2014

140 års kalas

I lördags var vi bjudna på 140 års kalas. Både min mamma o min pappa fyller 70 år iår! Vi var bjudna till Berg Säteri som ligger bortanför Väse. Ett gammalt Säteri där de hade bevarat interiören, fint var det.



Emilia redo att gå på kalas!

Vi åkte tidigare då vi hade planerat en fiskdamm för alla gästerna, mamma o pappa helt ovetande :) så efter välkomstdrinken fick alla komma o fiska... Sista paret var mamma o pappa och när de fick napp åkte skynket ner o där stod syrran!!!

Bättre present kunde de aldrig ha fått! Jag o Karin har planerat detta i ca 3 veckors tid. I fredags hämtade jag o Emilia henne på tågstationen o sen åkte vi hem till Ängen.



Trots att de inte har sett varandra sen i somras så finner de varandra direkt! Så otroligt härligt o se!!

Så nu är min syster hemma i Sverige -otroligt roligt!! <3

Inga kommentarer: