3 maj 2013

träff med mediumet

Måste ju berätta mina upplevelser och tankar efter min stora träff med ett medium förra veckan. Det är lite spännande för på den förskola som jag arbetar på nu finns det många som tror på andar, medier. Och därför har jag börjat komma i kontakt med vad som finns. Jag har väldigt svårt att tro på, horoskop, spöken, andar, tarot, kontakt med döda osv osv. Men det är nog mycket för att jag aldrig har varit i kontakt med några medier tidigare.

Vi var 7 stycken som samlades i en lokal förra torsdagen för att träffa en väldigt mysig dam. Vi fick slå oss ner i sköna soffor/fåtöljer och hon berättade att hon redan tidigare hade "kopplat upp sig" mot andevärlden. Jag hade kunnat tagit på stämningen för den var väldigt tryckt och allvarlig där vi satt sammanbitna och nervösa. :)

Jag tänker inte gå in på detaljer vad hon sa men det som hon sa till mig var väldigt läskigt. Oftast när jag läser horoskop så kan man tolka meningarna så att det stämmer in men de råd som hon gav mig har en kille redan gett mig för 2 månader sedan. Och både han och damen har jag aldrig träffat före mitt möte. Så ja jag blev mer öppen för att det finns några som försöker få kontakt med oss. Så det kommer definitivt bli ett till möte men då enskilt med henne och sen får vi se vad jag känner efter den träffen....





Inga kommentarer: