26 maj 2013

Helgen

Den här helgen har varit händelserik deluxe! I fredags stängde jag på förskolan o när jag kom hem möttes jag av denna inbjudan



En av mina bästa gymnasiekompisar ska gifta sig i sommar!! Så glad för deras skull o så roligt att gå på bröllop :) (krockar med vår cykelvasatävling men får lösa dt på något sätt...)

Sen fort göra sig iordning för att träffa mina gamla arbetskompisar från Lärkängen i stan. Dags att fira ytterligare en kompis som ska gifta sig om några veckor. Blev otroligt god mat på Jaguar. Jag beställde o åt upp en 400g köttbit med pommes o bearnaisesås!!
Dagen efter fick jag en go sovmorron och sen blev jag väckt av en sprudlande Emilia som hade med ett mors dags paket som hon ville öppna :) däri låg det ett presentkort på Suzie picant!! Ingen dålig present o det ska bli väldigt lyxigt att njuta några timmar hos dom!

Lördag hann jag olja in några kryss på vår altan innan jag cyklade iväg till en granne på aloe Vera party. Vi var ett gäng på 10 tjejer som plaskade med fötterna i badbaljorna ute i solen med ett vinglas i handen. Sen när vi hade fått silkeslena fötter så satte vi oss i deras uterum och njöt av vin o tjejprat.

Idag har vi varit ute på landet hela dagen o njutit av solens strålar!



Emilia har varit ute på sjön för första gången i sitt liv med flytväst på och det gick jättebra!

Nu efter en skön dusch smörjde jag in mig med en go lotion från Victoria secret -tack syrran!!




Inga kommentarer: