6 juli 2012

hål i väggen

Så här såg väggen ut i köket när jag kom hem igår eftermiddag, ett organiserat hål kan man säga... :)


Som tur va återkom snickrarna dagen efter och då gick dom lös med tigersågen. Gissa vem som
fortsatte att sova i sitt rum??! Jo Emilia :) Hon lyckades sova trots bankande och sågande på nedervåningen!


Fina fingrar kommer det vara på detta glas.... :) och varje gång kommer jag tänka
på min egen far som tjatade så på oss döttrar om -Inga fingrar på speglarna :)

Taaddaaaa!! Färdigt med foder och ny golvstump!! 

Redan efter en dag så känner jag hur skönt det är att kunna gå ut på altanen från köket. 
Och jag tror Emilia känner samma sak för hon struttar ut och in genom dörren, ut på
altanen och tjöter med någon och sen in igen för att kolla läget och sen ut...... -Härligt!

1 kommentar:

Anonym sa...

ah vad harligt att ni fatt den efterlangtade gluggen! det blev jattebra!

glom ej att putsa innan pappa kommer over o besiktar, hihi

Karin