9 juli 2012

Auktion

Igår trotsade jag regnet och de mörka molnen och åkte på auktion. Min tanke var: ju sämre väder desto bättre fynd kan jag göra..!! :)
Och fynd tycker jag absolut att jag lyckades med. Kom hem med 4 saker och hade jag haft lite mer kontanter med mig så hade jag utan problem ropat hem några finingar till :)

Köpte 2 betongkrukor för 120kr. Dessa ska stå i köksfönstret.

Såg mattan på håll när jag kom till auktionen och förälskelsen var ett faktum!
Var rädd att den skulle bli på tok för dyr men jag fick den för ynka 80kr!! 
*Lycka* Det är en plastmatta så den passar perfekt under köksbordet.

Sen fick jag med mig detta underbara fat för 60kr. Har inga planer för det än
men det är så himlans vackert, det skimrar i mönstret.

Eftersom auktionen började mitt i Emilias sovtid så åkte jag själv men på onsdag blir det eventuellt en familjeutflykt med picknick och filt och ytterligare en chans att fynda saker!!

Inga kommentarer: