25 augusti 2014

Tiden rullar på och desto fortare när vardagen har kommit tillbaka. Vi har nu haft en vecka med heltidsjobb och lämning/hämtning på förskola. Trist nog så försvann sommaren och värmen väldigt fort i år och det känns som att hösten knackar på..

Jag har cyklat cykelvasan, 45km och blev väldigt nöjd med tiden.
Jag i Mora efter 2 timmar och 21 minuters trampande. Mina ben hade inte orkat många kilometer till.


Vår dotter som fick cykla på asfalt för första gången, överlycklig. Så är det när man bor längs med en grusväg..


Vi hade en fin vecka i Sälen. Pricken över i:et blev när jag fick 20% utökad tjänst året ut. Så från att vara arbetslös (sa upp mig från min fasta tjänst i maj) till att ha jobb på samma ställe året ut känns som min vinstlott för i år!! Så glad att jag vågade ta steget efter mycket grubblandes...

Inga kommentarer: