9 november 2013

Idag har det varit en riktig bakdag på Ängen. Riktigt ovanligt då ingen av oss fyller år heller..

Ola o Emilia började direkt efter frukost å baka chokladbollar! Jag har alltid tänkt att när jag får barn då får jag baka chokladbollar men ändåså var detta första gången...

Efter badet med Emilia ikväll dammade jag av assistenten o gjorde en bröddeg. Och när den var klar bakade jag toscakaka (2 dar försent)..
Det var min tur att bjuda på fredagsfika igår men det blev försent i torsdags att baka så Forshagas bageri fick ett besök av mig igår morse. Så istället för toscakaka så blev det smörbullar, inte fel det heller. :)

Thi hi imorgon vaknar jag nog med feber efter denna bakdag :))



Emilia fick följa med mig på jobbet igår fredag. Här sitter hon o äter lite mellis o busar lite.

Inga kommentarer: