7 oktober 2013

Tvillingar! <3

Helgen har verkligen gått i förkylningenstecken :( Tillslut bröt det ut på Ola och egentligen är det väl inte så konstigt då Emilia hostar o jag var förkyld hela veckan innan. Så vi har tagit en lugn överlevnadshelg..

För att komma ut o få lite energi så var jag och fikade med en arbetskompis från Vålberg igår. Vi har inte setts sen i våras så det var så trevligt att ses o prata ikapp lite!! Jag visste att hon var gravid men blev glatt förvånad när hon berättade att hon väntade tvillingar!! Så glad för er skull o jag hoppas allt kommer gå bra! <3



Sen köpte jag med lite nya blommor hem och vad mycket det gör!! Köpte 2 rosa doftande köksblommor o 2 konstgjorda murgrönor på båge. Hi hi visste inte om jag vågade köpa konstblommor, lite varning tycker jag att det e... men dessa tyckte jag såg levande o fina ut så de fick följa med hem..!

Provade ett nytt recept på kassler o broccolipaj.



Finns dt något mysigare än helgmornar!! Familjemys i sängen på hög nivå innan det är dags för frukost.




Inga kommentarer: